
СЕРВІС
Якість наших доріг не завжди на найвищому рівні, а це згубно впливає на деталі ходової частини та безпосередньо на колеса автомобіля. Диски змінюють свою геометрію, а іноді навіть з'являються тріщини. Зазвичай ці дефекти призводять до биття в рульовому управлінні, неправильному зносі шин та деталей ходової частини. Характер і ступінь ушкоджень визначається майстром візуально коли відбувається шиномонтаж та балансування. Ми рекомендуємо виправити порушену геометрію дисків дійсно правильною рихтуванням литих дисків, це так звана холодна рихтування гідравлікою.
![]() |
РИХТОВКА ДИСКІВ
|
Ø | Ціна |
---|---|
R13 | від 300 грн |
R14 | від 350 грн |
R15 | від 400 грн |
R16 | від 450 грн |
R17 | від 500 грн |
R18 | від 550 грн |
R19 | від 600 грн |
R20 | від 650 грн |
R21 | від 700 грн |
R22 | від 750 грн |
R23 | від 800 грн |
Насправді є певні допуски та норми щодо ремонту дисків залежно від ступеня пошкодження, від цього безпосередньо залежить якість ремонту та взагалі придатність Ваших дисків для подальшої експлуатації. Більшість сервісів, не маючи необхідного обладнання та досвіду, рівняють диски "кувалдою" або прокаткою, а це абсолютно неприпустимо. В результаті такого ремонту можуть з'явитися мікротріщини і метал втрачає міцність. Також у процесі рихтування часто використовують нагрівання, що призводить диски в непридатність для подальшої експлуатації. Нагрів дисків змінює структуру металу, диски стають м'якими і крихкими, тобто після рихтування з нагріванням Ваші диски постійно гнуться, а також можливі появи мікротріщин.
Для виправлення геометрії дисків ми використовуємо гідравлічний верстат Nitromac F24. За допомогою безлічі насадок та пристроїв оператор спрямовує необхідне "зворотне зусилля" саме в місце ушкодження, а не викочує всю крайку, розтягуючи її. Прокатка дисків роликами впливає на всю кромку "по колу" та призводить до порушення структури диска.
В результаті ремонту або рихтування потрібен локальний "підфарбування" або повне фарбування дисків, також у процесі вирівнювання сильних загинів на дисках може знадобитися зварювання дисків. Це визначає майстер заздалегідь або в процесі ремонту. Стандартні пошкодження виправляються протягом 20 хвилин, складніші обумовлюються окремо. У більшості випадків якісний ремонт та фарбування коштує дешевше, ніж купити нові диски. Більше інформації можна отримати у майстра безпосередньо у шинному центрі на вул. Антоновича, 160.