РИХТОВКА ДИСКІВ

Якість наших доріг не завжди на найвищому рівні, а це згубно впливає на деталі ходової частини та безпосередньо на колеса автомобіля. Диски змінюють свою геометрію, а іноді навіть з'являються тріщини. Зазвичай ці дефекти призводять до биття в рульовому управлінні, неправильному зносі шин та деталей ходової частини. Характер і ступінь ушкоджень визначається майстром візуально коли відбувається шиномонтаж та балансування. Ми рекомендуємо виправити порушену геометрію дисків дійсно правильною рихтуванням литих дисків, це так звана холодна рихтування гідравлікою.

 

 

ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ:

РИХТОВКА ДИСКІВ

  • Рихтуємо гідравлікою

 

  • Рихтуємо без нагріву

 

  • Рихтуємо без кувалди

 

 

ВАРТІСТЬ РИХТУВАННЯ ЛИТИХ ДИСКІВ:

Ø Ціна
R13 від 250 грн
R14 від 300 грн
R15 від 350 грн
R16 від 400 грн
R17 від 450 грн
R18 від 500 грн
R19 від 550 грн
R20 від 600 грн
R21 від 650 грн
R22 від 700 грн
R23 від 750 грн

 

 

Ремонт / рихтування автомобільних дисків у Києві

Насправді є певні допуски та норми щодо ремонту дисків залежно від ступеня пошкодження, від цього безпосередньо залежить якість ремонту та взагалі придатність Ваших дисків для подальшої експлуатації. Більшість сервісів, не маючи необхідного обладнання та досвіду, рівняють диски "кувалдою" або прокаткою, а це абсолютно неприпустимо. В результаті такого ремонту можуть з'явитися мікротріщини і метал втрачає міцність. Також у процесі рихтування часто використовують нагрівання, що призводить диски в непридатність для подальшої експлуатації. Нагрів дисків змінює структуру металу, диски стають м'якими і крихкими, тобто після рихтування з нагріванням Ваші диски постійно гнуться, а також можливі появи мікротріщин.

Для виправлення геометрії дисків ми використовуємо гідравлічний верстат Nitromac F24. За допомогою безлічі насадок та пристроїв оператор спрямовує необхідне "зворотне зусилля" саме в місце ушкодження, а не викочує всю крайку, розтягуючи її. Прокатка дисків роликами впливає на всю кромку "по колу" та призводить до порушення структури диска. 

В результаті ремонту або рихтування потрібен локальний "підфарбування" або повне фарбування дисків, також у процесі вирівнювання сильних загинів на дисках може знадобитися зварювання дисків. Це визначає майстер заздалегідь або в процесі ремонту. Стандартні пошкодження виправляються протягом 20 хвилин, складніші обумовлюються окремо. У більшості випадків якісний ремонт та фарбування коштує дешевше, ніж купити нові диски. Більше інформації можна отримати у майстра безпосередньо у шинному центрі на вул. Антоновича, 160. 

Рихтування дисків питання та відповіді

✔️ Які є види рихтування дисків?

❶ кувалдою з нагріванням
❷ кувалдою без нагріву
❸ гідравлікою без нагріву

 

✔️ Які плюси гідравлічного рихтування?

❶ не ушкоджується лакофарбове покриття
❷ не утворюються внутрішні мікротріщини
❸ не проводиться перегрів металу диска
❹ не впливає на геометрію в цілому

 

✔️ Яка вартість рихтування дисків?

❶ рихтування диска R16 300грн
❷ рихтування диска R17 350грн
❸ рихтування диска R18 400грн
❹ рихтування диска R19 450грн
❺ рихтування диска R20 500грн

 

✔️ Коли потрібно рихтувати диски?

❶ при появі вібрації на кермі
❷ при виявленні пошкоджень візуально
❸ під час биття диска на верстаті
Поля позначені * є обов'язковими для заповнення.