СЕРВІС
Ганновер, Німеччина, 25 вересня 2024 р. — Моделі AllSeasonContact 2 та WinterContact TS 870 P від Continental справили враження в останньому тестуванні шин німецького журналу Auto Zeitung. Нова всесезонна шина компанії стала переможцем тесту, а WinterContact TS 870 P була відзначена як «рекомендована» та «рекомендація з економії палива» серед зимових шин, що брали участь у випробуваннях.
Шина AllSeasonContact 2 від Continental виявилася найпереконливішою у тесті Auto Zeitung. Видання зазначило: «Всесезонна шина Conti є найекономічнішою і демонструє найкращу швидкість у слаломі. Вона має відмінну стійкість у поворотах, залишається стабільною на трасі і зберігає маневреність». Ця універсальна шина показала чудові результати у всіх категоріях — на снігу, сухій та мокрій дорозі, а також стала найенергоефективнішою, заслуживши від редакції позначку «рекомендується для економії палива».
Минулого року Continental представила модель AllSeasonContact 2. Виробнику вдалося значно збільшити пробіг порівняно з попередньою моделлю та одночасно знизити опір коченню без шкоди для безпеки. Це робить шину ідеальним рішенням для автомобілів та позашляховиків як з електричними, так і з традиційними двигунами внутрішнього згоряння.
Шина WinterContact TS 870 P від Continental показала чудові результати на мокрій дорозі та продемонструвала короткий гальмівний шлях на снігу. На сухій дорозі вона посіла перше місце серед зимових шин: «Завдяки кращому опору коченню і найкоротшому гальмівному шляху серед зимових шин Conti забезпечила собі перемогу в цій категорії. Відзначено також добрі показники комфорту». Як енергоефективна зимова шина, WinterContact TS 870 P отримала нагороду «рекомендується для економії палива».
Модель WinterContact TS 870 P призначена для автомобілів середнього класу та позашляховиків. Вона забезпечує точне та безпечне керування на типових зимових дорогах, а також на сухому та мокрому покритті. Низький опір коченню робить її енергоефективним зимовим рішенням для електромобілів та допомагає власникам автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння економити паливо.