
СЕРВІС
Досить часто зустрічаються ситуації коли абсолютно нормальні диски втрачають свій шарм через пошкодження або природне старіння лакофарбового покриття. В таких випадках можна не тільки купити нові диски, а й якісно пофарбувати свій комплект. Ми рекомендуємо порошкове фарбування дисків. Технологія полягає у знятті старої фарби піскоструменем, виправленні невеликих дефектів, нанесенні порошкового покриття з подальшим запіканням у спеціальних камерах.
![]() |
ФАРБУВАННЯ ДИСКІВ ПОРОШКОМ
|
Ø | Литий | Залізний |
---|---|---|
R13 | 4600 грн | 3900 грн |
R14 | 4700 грн | 4000 грн |
R15 | 4800 грн | 4100 грн |
R16 | 5000 грн | 4200 грн |
R17 | 5200 грн | 4300 грн |
R18 | 5400 грн | 4400 грн |
R19 | 5600 грн | |
R20 | 5900 грн | |
R21 | 6200 грн | |
R22 | 6500 грн | |
R23 | 7000 грн | |
R24 | 7500 грн |
Сьогодні полімерне фарбування широко використовується не тільки в автомобільній галузі, але й у багатьох інших напрямках. Головними перевагами даної технології є довговічність, практичність та ціна. Автомобільні диски зазвичай мають складну форму з безліччю вигинів, отворів та інших нерівностей, а це у свою чергу ускладнює процес підготовки поверхні дисків до стандартного фарбування. При полімерному фарбуванні підготовка полягає у повному знятті старого покриття піскоструменем, і ми отримуємо чистий метал, готовий до нанесення полімерного порошку. Також на даному етапі можна заварити тріщину на диску, або наварити недостатню частину. порожнини диска, а після запікання в камері покриття стає гладким і скрізь однакової товщини.
Але є певні тонкощі і тут, наприклад, не можна фарбувати привалкову площину диска (частина, що стикається зі маточкою авто). Після нанесення фарби на посадкове місце диск може не підійти на маточину автомобіля за рахунок товщини лакофарбового покриття. Також потрібно спочатку обов'язково стежити за затягуванням кріплення дисків, так як шар фарби стискається, і затягування болтів або гайок слабшає.
Якщо машина використовується постійно, а другого комплекту дисків немає, можемо запропонувати пофарбувати диски за один день (але це буде вже дорожче). Приїжджаєте до нас вранці на кострубатих, їдете ввечері як на нових. Ми знімаємо, розбираємо, відвозимо на фарбування, а потім у зворотному порядку. Поки колеса на фарбуванні машина стоїть на піддомкратних підставках. Ви можете отримати кваліфіковану консультацію і побачити зразки фарбування, приїхавши до нас на сервіс. Ми знаходимось у Києві на вулиці Антоновича, 160Б.